ВСЯКА ПРИЛИКА С РЕАЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е "НАПЪЛНО СЛУЧАЙНА"!!!

петък, 15 март 2013 г.

Екслкузивно интервю с Кралицата!Глория?



[SBG}Здравей,Глория.Започваме това интервю съвсем нормално,мислим да се обръщаме към теб без величаене,ще бъдеш съвсем простосмъртни.Разбрахме,че се готвиш усилено за някакво танцово шоу,което пък ще съвпадне с пускането Онлайн на специален сайт,където всички придворни и шутовете ще могат да те гледат безплатно(най-вероятно)...Разкажи ни повечко,зажаднели сме за твоето присъствие в родния ефир.

-Добър вечер на всички зрители с кралска кръв във вените си.Тъкмо ме хващате на поредната ми репетиция с придворния инструктор по танци,той е адски вглъбен в работата си с мен,но това най-вероятно е породено от факта,че му обещах да бъде обесен с почести в случай,че не спечеля турнира.Всъщност с това шоу,аз правя компромис със своята певческа кариера.Тъй като преумората е голяма, аз отмених едното и половина участие,което имам за идните 3 месеца.Половина е,защото едното го деля с Андреа,ще пеем заедно в GoodNight Flight,решила е да учи живо пеене заедно с мен и ще полага основите с моята помощ.Много ми е мъчно,че ще ощетя феновете си,които отсега подготвяха даровете,които щяха да положат в нозете ми,но аз им казах да ги слагат в хладилниците,за да не се развалят до следващата ни среща.Но пък съм горда с това,че най-накрая ще покажа тези бедра и ходила,плод на абсолютния професионализъм на един касапин-хирург.Всъщност доколкото разбрах,ще има някакво жури,но аз няма да допусна някой да ме оценява.Как си позволяват тези нищожества подобни своеволия?Аз ще имам специален трон встрани от техните евтини столчета с изкуствена кожа и оттам ще мога да давам заповеди и оценки на гласовете на журито.Реално аз ще оценявам техните вотове и ще давам присъди според настроението си в момента.Моите подвластни пък ще третират останалите участници според представянето им.Отсега им препоръчвам да се държат като аматъори и да падат на сцената,защото ако танцуват по-добре от мен,жална им майка от бедното съсловие.Цялата тази церемония и мой възход,ще бъдат предавани на живо по новия ми,абсолютно авторски сайт,дело на КАлин Димитров, www.QueenDance--triumph.com,в който безплатно ще гледат само потребителите с Golden Queen VIP карта,която се получава по усмотрение ,лично от мен,по време на всяко участие из страната.Танците,бедрата,тазът ми,всичко ще е HD.За присъдите на участниците и изпълненията им,ще се доплаща допълнително,като за целта ще трябва да се полу4и код,който пък се генерира след регистрация на баркода от касовата бележка съпътстваща закупуването на корона от личната ми колекция.САмо тогава потребителите ще могат да се насладят на цялостната ми визия и блясък.Ще бъда строга,но обективна.Накрая на конкурса,когато вече съм го спечелила,естествено,ще изпея новата си песен "Пулс",която е в нов стил за мен,който ми го препоръча пък дъщерята.На фона на изпълнението,ще разкъсам роклята и ще прасна един Брейк денс с корона на главата.Ако журито бъде послушно,ще им позволя да се насладят на тези последни мигове,като поседнат на моя нов диван,взимащ участие в предстоящия клип изненада.Очаквайте много от мен,аз отивам да продължа с тренера...мисля да му подшушна на шега,че ще му отрежа тиквата на гилотината,за да се мотивира момчето...Хайде,до скоро и о4аквайте визуалното ми пирешство!Изцяло и искрено Ваша-Глория!

Няма коментари:

Публикуване на коментар