ВСЯКА ПРИЛИКА С РЕАЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е "НАПЪЛНО СЛУЧАЙНА"!!!

вторник, 19 март 2013 г.

АЗИС е новата Императрица! Утре на коронацията представя нова песен "Родопското одеяло"!


 Reduced: 38% of original size [ 673 x 511 ] - Click to view full image


Коронясването на Императрицата ще се извърши от най-широко отворената уста в поп-фалша - Ъндрея Пулева. 
Преди три часа Родопския славей съобщи в личния си профил във Facebok, че коронацията ще се извърши на 09.08.2010 от 22:00 часа в първия Пирински Дворец в България.

Azis (Original)
преди 3 часа
Хайде да помоля хората дори, които се завиват с РОДОПСКИ ОДЕЯЛА да посетят коронацията ми!Иначе ще им отсека главата!
Вие сте нищожества и ще трябва да се преклоните пред всемогъществото, величието, кралската осанка на Луната, Звездата, Слънцето, Въздухът, Водата, Богът наречен Васил Боянов Траянов - АЗИС! 

Само два дни след излизането на клипът по новият тотален хит "Кажи честно" Азис ще изненада всички поданици с "Родопското одеяло". Песента ще звучи по минимум 4 часа в заведенията, за да чуят всички поредният смислен, истински, вселенски хит на Императрица Азис. Текста специално за Родопски славей точка България беше предоставен от поданици лично приближни до самата Императрица.

"Родопското одеяло"

Моля, не ме коментирайте, под мен стоите,
хора завиващи се в Родопски одеяла-мълчете.
Снимките ви виждам и не ви завиждам,
вие сте акана под мене, дявол да ви вземе.

Ро-до-до-до-по-по-по,
ско-ско-ско оде-яло-яло-яло.
с родопското одеяло, завивайте се пак.
Чик чирик чик,ша на на на, лей лей лей
тра ла ла, щай ла ла ла, чики чики на,
с родопското одеяло, завивай се, парцал.


Да говорите по мой адрес, мръсни лъжци,
да коментирате,че имам проблеми.
Слушайте ме, да не се отърве от настинска
нека си дадете и последната стотинка.

Azis (Original)
преди 1 час

Ъндрея, ти си едно НИЩО! Сега аз съм по-красива, по-желана, с повече мъже. Ще ме коронясаш и ще ми целунеш ръката, придворна!
Показах на народа, че мога да те превъзхождам! Ти си просто един катран с отворена уста, която се завива с родопски одеяла.

Няма коментари:

Публикуване на коментар