ВСЯКА ПРИЛИКА С РЕАЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е "НАПЪЛНО СЛУЧАЙНА"!!!

понеделник, 18 март 2013 г.

Анелия в скандал с Иван Звездев! Татяна спасява положението!


Анелия в скандал с Иван Звездев! Татяна спасява положението!




"Мисля, че готвачът е виновен!" рече и отсече Анелия в Скандал с Иван Звездев! Спокойно драги зрители, скандал няма, а това е част от новото видео на Анелия по хита и "А уж не бях кафява", който Татяна специално и подари от нейният репертоар. Все пак готвачът Иван Звездев бил издебнат от Венета Райкова, която сложила Английска сол в омарите на Анелия. Така видеото се превърна във възможно най-реалния сюжет, който е правен някога. Нейната приятелка Татяна била на близко и като разбрала какво се случва си свалила краката от диванчето на което била поседнала и отишла да напъха Венета Райкова в най-горещото мазе! Така всичко приключва благополучно и новият хит на Анелия, която става рекламно лице на Always Ultra е напълно завършен! Текста можете да видите първо в Diaria-nal.prucka.bg
"А уж не бях кафява"

Лесно запалимите хормони,
мириса на вкусните омари,
обещават интересна вечер,
кой ще е нахранен?
Мисля, че готвачът е виновен,
всеки тук от какво е болен?
С храната пак се прекалява,
а уж не бях кафява..

Без превръзки вкъщи ги оставих,
в цикъл ли съм-вече позабравих,
в червено цапам новата си дрешка,
за Бога, ставам мръсна.
Ох, стомаха нещо пак ме свива,
нещо друго в мене ескалира,
чакай, чакай - не подгрявай!

Лесно се поддавам на хормони,
вместо червено, кафяво оцветени.
Усещам как като стана ще загазя,
какъв ли ще е края?
Английската сол ми е виновна,
всеки тук от това е болен!
С храната пак се прекалява,
а уж не бях кафява..

Няма коментари:

Публикуване на коментар