ВСЯКА ПРИЛИКА С РЕАЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е "НАПЪЛНО СЛУЧАЙНА"!!!

събота, 16 март 2013 г.

Блиц интервюта:


Първи гост:Курнелия

Здравей,Курнелия,отдавна не ти я бяхме виждали!Сега,след като мина концертът на ТВ "Минета" по случай курвенския им рожден ден,чиято дата всъщност не е случайна,защото точно преди незнам си колко години ти сложи началото на тази пошла медия,като "изсра" първия си видеоклип спонсориран най-вероятно от някой дебеловрат мастит,ние спокойно можем да потвърдим,че затвърди наградата си на най-позната фолк слива сред феновете!Как си всъщност,откъде изкопа парцалите,с които триумфира пред дечицата?


Здравейте,сладури!Ще кажа само,че дрехите не съм си ги избрала аз,защото както винаги пратих приятеля си Цветин да пооткрадне някой клошарски плат от Лейди Гарга,естествено без тя да разбере...освен това от нея гепихме белъото,обувките,каквото се сетите...


Добре,не ни занимавай с подробности ако може...да те питаме за новата песен "Щипни ме",кой "талант" сътвори тази висша форма на изкуство в кариерата ти...BTW ,не мислим да те щипваме,защото след последните ти снимки с дистанционно в ръка,имаме подозрения,че не си много чистоплътна...


Да,благодаря за комплимментите,но мнението ви е напълно иммпотентно за мен,също както и приятелят ми,но да не се увличам...песента "Щипни е" е провокирана от наскоро излезлите новини в медиите,че няма да има Коледни надбавки за нас пенсионерите,защото пак имало дупка в бюджета,та затова просто казах на Цветин да ме щипне,за да се осъзная къде се намирам...те да дойдат да видят моята дупка,онази в бюджета ще им се стори като леко недоразумение в пътната настилка...писна ми да им търпя глупостите на нашите политици,пак ще трябва да ремонтирам старите аксесоари,за да има с какво да изненадвам публиката...всъщност,аз не позволих дори и на Цветин да ме щипне,защото ще стане синина,а Гепароид-а вече го вдигнаха неимоверно много...дори в аптеки "Магарешки" е скъп....Ще ви споделя,че тази песен ми я написа някъв резак,с когото чатих по фейсбук,той освен произодството на протези и инструменти за ставно болни,каза,че пише и погребална музика...разбира се,с моя буен нрав,аз му казах,че искам да направи една такава мелодия но в гюбек вариант,на по-разумна цена...мисля,че песента стана страхотна,дори се обадих на ХАри маймуната по време на концерта,за да го питам дали разрешава да я изпея,той нямаше нищо против...оказа се обаче,че аз ще трябва да платя телефонния разговор,защото дебилът бил в чужбина по това време,оправял колежката Димана и всичко било на роуминг тарифа...откога мисля да я напусна тази фирма,но не смея,без Лапайнер,катеричокът ми ще остане на самопродуциране,а времената са тежки,Цветин е социалнослаб....


ДА,наистина беша адски изчерпателна,ще очакваме да клипираш тази песен,като в клипа очакваме да се покажеш с напълно авторско разпятие вибратор,това никоя колежка не го е правила досега...престани да се задоволяваш с дистанционни управления...Аи,чао от нас...



Следващият ни гост е ест.Кралицата майка Глория,която отново е в кошера си и се надсмива над поданиците си...


Здравей,Гло,излъска ли короната,нещо се е наклонила...?


Здравейте,сладурковци...да.,правилно забелязахте...вчера един от бурканите със зимнина в гаража ми,който аз водя Свое студио,падна на главата ми,докато си търсех новата обеца и сега имам цицина,заради която короната ми не може да се задържи на темето ми.Мисля спешно да се обадя на пластичния и да замаже положението...


Охх,милата,прати някой придворен да ти купи мехлем за оттоци.Иначе как си с новите проекти,ще ни изненадаш ли с нещо Коледно?


Много ясно.Вече подготвям новото си ДВД,с което да зомбирам почитателите си и подчинените си...Фотосесията вече е направена,за 10мин.нащракахме позите,които за мен са като сутрешна гимнастика...долната ми устна е леко схваната заради физиономиите,които правех,но и нея лекарят ще я коригира....феновете ще ме видят в десен и ляв профил,малко по-сериозна,леко инфантилна,с лява и дясна повдигната вежда...кулминацията ще е формата на сърце,която ще конструирам с връчхчетата на пръстите,очаквам от нея всички да еякулират...Самото ДВД ще включва клипове ,силно казано,по-скоро ревюта на всички дивани и останали мебели,които са били актуални последните 2 години...Към диска ще има и подарък,менте диамант от върха на короната ми,който да носи щастие и любов на моите милиони фенове и верни до гроб йерархични приятели.Мислях да включа и нова песен,която да диктува разлчното звучене в жанра,но композиторът ми не намери подходящата песен навреме,която да вземе назаем за авторска...На НГ ще бъда на участие в Замъка си,но там ще се слушат само мои песни и понякога от тези на съсестрината ми Лили Иванова,кувертът е безбожно скъп и не е за всеки джоб...Единствено Ваша,Глория!



ДА,благодарим ти,че отдели от скъпоценното си време за нас...за момента мислим да приключим с интервютата ,за да глътнем малко чист и въздух и скоро пак ще ви зарадваме с някое друго звездно приключение...

Няма коментари:

Публикуване на коментар