ВСЯКА ПРИЛИКА С РЕАЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е "НАПЪЛНО СЛУЧАЙНА"!!!

понеделник, 18 март 2013 г.

Татяна - новото лице на белина Вениш!

 of original size [ 640 x 960 ] - Click to view full image


Благодарение на невероятният спектакъл,който звездата от Съединение представи в зала 1 на НДК, от компанията са и предложили да бъде новото реклано лице на водещата марка в перилните препарати. Маркетинг отделът е бил впечатлен от изкрящата белота на чаршафа, с който Тотя бе увила грациозното си тяло и веднага поискали да се свържат с хитовата изпълнителка. Това обаче се оказало не лека задача,защото всеки път когато се обадели,телефонат бил вдиган от нейният личен асистент,представящ се като Биди,който казвал, че моментът не е удобен,тъй като Татяна правела своя пробег от 500 обиколки на площада в Съединение. След като се вместили в натовареният и график,Татяна веднага приела изкусителното предложение на Вениш. 
Ето как самата принцеса на поп-фолка коментира поредният си успех: "Много съм щастлива от поканата,направо ми идва да си изпея Хепи Бърдей,нищо че нямам рожден ден,направо все едно имам,така се чувствам,разбирате ли. Положих много усилия за представянето си,забавна случка беше че сушилнята ми се повреди и бях притеснена да не изляза с мокар чаршаф на сцената,но моят личен асистент ме посъветва да го простра на пилоните пред НДК,изсъхна за 2 часа,добре че имах време, понеже не ми дават да правя репетиции,сигурно защото съм перфектна. Важното е, че спасихме шоуто!" казва през смях звездата. 
Специално за феновете на Рамания,Татяна сподели и пикантни подробности около сюжета на рекламата. Ще бъде с качени крака върху изискано канапе,докато изведнъж не забелязва упорито петно върху кувертюрата. Веднага изважда туба Вениш от леопардовата си чантичка и полива петното с чаровна усмивка на лице. И понеже е музикална мегазвезда,за фон на рекламата ще бъде използван актуалният и хит "Допинг", със закачливо променен текст,който Татяна услужливо запя без дори да сме я молили.

"Ще изпера чаршафите няма да спя
да знаеш, че попадна на луда жена
и даже на концерт ще си ги облека,
белина съм пригоооооотвила....
На Вениш съм! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар